torsdag den 4. oktober 2012

Om efterårsfarver - og om at være RAW FIT!

Jeg bliver SÅ glad, når efterårets farver kommer snigende.... Det minder mig om min barndom - livet på landet, hvor året går sin gang og har farver og dufte, som bare sætter sine spor i erindringen.

En dag som i dag er himmelen SÅ smuk og vejret køligt - ihvertfald her i Silkeborg. Oskar og jeg nød det på vores vej til børnehaven, selvom drengen klagede over kolde hænder. Så - i dag må vi afsted og finde lidt vinterudstyr - støvler, hat og vanter må der til. Serverede glad nyheden for de 2 brødre - at i dag skal vi sammen på tur ind til byen for at købe lidt udstyr til dem. Reaktionen var ' men mor.. jeg synes altså ikke det er så sjovt at gå i butikker og købe ting... støvler er kedelige'.... Hvad er der med drenge? Jeg forstår det ikke!! Men MOR glæder sig - spændende, hvordan turen tager sig ud....

Jeg syr på 2 kjoler, men har lidt svært ved at finde tiden til det. Jeg er nemlig startet på 'GANG I BARNEVOGNEN' her i Silkeborg - fedt koncept!!!! Man møder op med sin barnevogn og bruger den i en time, hvor programmet står på en rask gå/løbetur med pulsen oppe, cirkeltræning samt diverse øvelser med bl.a. elastik. Tiden FLYVER afsted, når man befinder sig i den smukke natur, og jeg nyder at ha' ondt fordi jeg har lavet noget RIGTIGT - fremfor at ha' smerter i skuldre, ryg og lænd fordi jeg løfter rundt på den lille basse herhjemme. Dog slutter sæsonen nu, men på vores vej rundt om søen i tirsdags, mødte vi en dame, som præsenerede sig som 'Raw fit instruktør' ???????? Træningen foregår i fri natur og involverer alt omkring een. Jeg er frisk - elsker at bruge min krop - og meldte mig på. Så på tirsdag starter jeg på et hold kaldet 'Raw fit moms' - det lyder da meget sejt :)


Ha' en dejlig dag i det skønne vejr!

/Kathrine.

4 kommentarer:

  1. Det lyder da fedt. Mens jeg var på barsel var jeg til et arrangement på biblioteket med barnevognspilates. Det var også rigtig godt selvom det kun var en gang. Men jeg huskede på de ting med holdningen når jeg selv gik efterfølgende :-)

    SvarSlet
  2. - Præcis! Det handler bare om at passe så godt på sig selv, som det nu er muligt, når man har 'håret i postkassen' indimellem.. PUHA!

    /Kathrine.

    SvarSlet
  3. Jeg har præcis den gyngestol du har på nederste billede. Sjovt.

    SvarSlet
  4. Hej med dig! Ja, det er da skægt... den er et arvestykke fra min farmor og farfar - mest af alt har jeg den, fordi den minder mig om gode tider omkring deres billiardbord, mens vi var børn - i den ventede man på tur ;) Jeg har fået fortalt af min møbelpolstrer veninde, at den er af 'Illum Wikkelsø' - og en okay slat penge værd! Så nu er jeg EKSTRA glad for at ha' den stående!

    /Kathrine.

    SvarSlet