onsdag den 4. marts 2015

Noget blødt....

Jeg syede et par lækre velour selebukser til min niece Signe, dengang hun var str. 74... Jeg fandt mønstret i et Ottobre blad, og VILLE bare prøve at sy dem. Men nu er hun altså 2 år gammel og kan ikke klemmes i de gule, jeg også havde klippet og klar til at sy :( 

Men gul kan godt gå til en dreng.... med lidt brunt til, så bliver det okay.
Signe har nemlig en fået en lillebror, som nu er str. 74. Jeg klippede et par i str. 80, også - i grøn. Nu er begge par klar til drenge hygge - mangler dog stadig knapperne.

Men.... der er superhyggelige.


/Kathrine.
 

2 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne! Jeg kender godt mønsteret men har endnu ikke fået syet det op. Må nok hellere gøre det snart, inden Askil bliver for gammel! Og drenge kan sagtens gå i gul!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. De ser bare så bløde og lækre ud. Det er lige før man selv ønsker at eje et par. Jeg stemmer også FOR drenge i gult!

    SvarSlet