mandag den 11. marts 2013

- rosinen i pølseenden.

Min betaling for fotografering af ungerne er nu officielt gennemført ;) Disse små drengebukser i str. 62 nåede lige med, og nu er samvittigheden ren.

Syet i lys lækker denim med lapper og rib i talje samt ben.



I min 'to do' bunke med maaange uafsluttede projekter, mest fra dengang jeg lige pludselig blev gravid med Alfred og bare IKKE magtede duften af stof ell. symaskine (tro det eller la' være.... !!!), fandt jeg stof klippet til et par lækre baggy bukser i det fedeste isoli, arvet af min mor. Farven er eminent - lys mint og så med en blød inderside, der må være deeejlig at ha' på!!! Jeg købte et par strikkede baby bukser fra Smallstuff, som havde den fede facon - og klippede bare stoffet af direkte efter dem. Godt nok er Alfen for længst ude af str. 68, men mon ikke en lille niece kan snydes i mintgrøn? - jeg ville ihvertfald ikke betænke mig. Det er min yndlingsfarve - sammen med lilla, gul, turkis, grøn.... :)

Her er resultatet...



Ha' en dejlig mandag derude.

/Kathrine. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle lækre bukser. Både det ene og det andet par. Det er en skøn detalje med kanten på lapperne. Hvad er det lavet af?
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line. TAK for det!! Kanten på lapperne er såmænd bare skråbånd - kantet med zig zag for et lidt federe look. Ganske simpelt!

      /Kathrine.

      Slet