onsdag den 20. februar 2013

Retroslangen spiser små mænd....

Jeg har syet en retro slange til den ene af mine 2 små niecer - der skal selvfølgelig afvejes helt korrekt på den konto, så den anden får også een ;) Desuden har min mellemste søn bestilt een i drengefarver - for han synes den er så sjov at lege med.

I mellemtiden tester Alfred den... den kunne snoes omkring ham 2½ gang...


den mangler dog lige et par knap øjne - men fin ser den ud, og jeg er ganske godt tilfreds!!

Jeg har støvet en del lækkert stof op på det sidste, dels på trendsales, hvor jeg er stødt på 2 HELE betræk til bare 100 kr. !!!!! - så tænker man sig ikke ret længe om, vel?? VELKOMMEN i mit skab, siger jeg bare.
Via babyxplore fandt jeg det her, til bare 75 kr. Og da der for tiden er lidt tomt ( synes JEG !!!) på den 'grønne' hylde - fylder det pladsen ganske fint ud:


Da største barnet har 'spille dag' i SFO - på Wii, PS3 osv.... har Oskar mellemstemand og jeg en fast aftale om, at jeg henter ham kl. 13 i børnehaven - og så har han spilledag herhjemme. Det er FRYD at ha' sagerne for sig SELV - uden en storebror, der sidder ved siden af og retter ham konstant - så den tradition er vist kommet for at blive ;) Der skulle selvfølgelig lidt godt til ganen, så jeg fik prøvet 2 nye opskrifter af.

'Muffins med kokosmel og hvid chokolade' - samt pølsehorn i en ny variant. Jeg fandt dem i bogen 'Krudtugler og Kanelsnegle', som jeg alene ELSKER pga den smukke front ;) det passer lige ind i mit farverige univers!!



Til SIDST, men ikke mindst... så går mine hjerneceller disse dage med at udtænke mit helt eget udførte betræk til Alfred 'Sleebee' sovepose - og mine forventninger er bare SKY høje.. Det er ikke altid nogen fordel vil jeg så sige.... !!!! Jeg går død i det flere gange om dagen, fordi der hele tiden er nye forhindringer, der kræver indkøb af ting.. og det går ikke særligt godt sammen med min dagpenge periode!!!

Een af dagene får I lov at se lidt billeder af projektet!

Ha' en dejlig aften!

/Kathrine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar