lørdag den 23. februar 2013

Lørdags syslerier...

Hej med jer.

Min hjerne arbejder på højtryk med den Sleebee pose.... Til at starte med, var alt kaos inde i mit hoved. Det stof (som jeg elsker over alt på jorden) - som skulle bruges til indersiden af posen, var noget mindre end jeg havde kalkuleret med.. Hvad gør man så?? Indersiden af posen er jo - efter originalen ihvertfald - eet sammenhængende stykke stof. MEN - jeg elsker detaljer og et færdigt udtryk, der bindes sammen af flere print og farver - det gør det bare mere levende, synes jeg. Så.. jeg måtte i gang ved tegnebrættet - for der er da ingen tvivl om, at jeg vil kaste mig ud i en pose med fine applikationer ligesom hende her...hos Karlssons Kludeskab . Det er jo intet mindre end fantastisk, det hun laver!!! Respekt. Så - det vil jeg også prøve!!!!!

Indtil videre sysles der med disse farver..


Det bliver dejligt, varmt og retro - som i de gode gamle 70'ere, hvor stoffet hang over mit eget puslebord - til stor inspiration for mig !!!!

Lidt gode handler på Trendsales, førte det her med sig... jeg er forelsket:




Hvad får I lørdagen til at gå med????

/Kathrine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar