mandag den 3. december 2012

Stilhed...

Der er ikke sket meget her på bloggen på det sidste... men det er der herhjemme!!!

December er for alvor begyndt, og jeg føler mig begravet til op over begge ører, mest af alt af pga alle de ting jeg gerne vil nå inden jul - puuuha!!

Det er den så absolut dejligste tid på hele året - og jeg nyder den. Da sneen faldt på selveste 1. december, følte vi os næsten lidt for heldige.. vi er sikre på, at det er nissen, der har været på spil :)

Jeg har forgæves forsøgt at få drengene til at hjælpe mig med at producere lidt pynt til hjemmet... det er IKKE nogen populær event kan jeg fortælle.. og der blev med nød og næppe 7 pakker klar til mormors pakkekalender - de næste 7 leveret af kusinen. Mon ikke mor her må i gang med symaskinen for at fylde de sidste pladser ud??

I dag fik vi dog ENDELIG lavet vores kagehus færdigt. Jeg fandt en fin (og lækker) opskrift lige her hos    dansukker.dk - der var masser af gode ideer til julepynt, faktisk - så nogle af dem er allerede prøvet af. Vores hus blev på ingen måde som det jeg havde i hovedet.. men med inspiration i Medusa's kagehus endte vi med det her...



Jeg blev i sidste uge færdig med noget tøj til 2 seje drenge.

Smækbukser, model Chili (fra Stof 2000), str. 98:




Drengebukser, model 2022 (fra Onion), str. 110:




Så, lidt har jeg da nået.

Rådyrkjolen har nu fundet sin ejermand - i form af min niece, der ønsker sig netop sådan een i julegave. Så det får hun - dejlig nemt!

/Kathrine. 

2 kommentarer: