lørdag den 6. oktober 2012

Gamle kreationer..

Lørdag.. bum bum.. what to do??

Aftenen står på jubilæumsfest i mig gamle 'skoleorkester' sammen med min mor. Jeg havde egentlig planer om at runde Børnebazar'en i Århus... det DUFTER af gode tilbud - helt herhjem, og når jeg ved, at bl.a. 'Bloomers Kids' er at finde derude - ja, så trækker det bare endnu mere i mig.

Men jeg har faktisk en plan med mig selv og min mand - SPAREMÅNED. Dvs. absolut minimalt indkøb af stof (det er ihvertfald min omformulering af INTET køb af stof.. det går jo ikke!).

Så istedet må dagens 'kick' være at kigge mit krea album igennem her på computeren, og måske endda vise frem af mine tidligere kreationer. For der er faktisk en del!!!

De her var nogle af de første jeg syede, for at øve mig og hele tiden få nye udfordringer. I første omgang er det her en blandet tøse landhandel:








 /Kathrine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar