tirsdag den 9. oktober 2012

Dagen i dag...

- bød på en influenza, der kom snigende uden at jeg havde en anelse!! ØV... Mig, som ellers aldrig er syg!!

Nettet - som vi stort set altid har problemer med - brød helt ned, da TDC ankom for at reparere det - ergo kunne jeg ikke blogge. Det måtte udnyttes!!!

En kjole blev til - og meget yndig. Jeg havde glemt nogle helt vidunderlige bånd, som jeg engang købte på 'Kreative Dage' i Fredericia, hos 'Stof 2000'. De passede helt PERFEKT til - fedt!!




Jeg pulser med ideen om at lave mit eget vattæppe ligesom de 2 seje damer hos 'Avesjov'. Men skal først ha' valgt stoffet ud... og så har jeg endnu ikke regnet ud hvordan man gør... Hmm... Hvis nogen derude har en idé om det, må I meget gerne gi' lyd!!

  • Handler det mon bare om at sy l... sammen og så sy nogle baner i begge retninger for at holde sammen på sommerdyne og betræk?
  • Kan en alm. symaskine klare tjansen?
  • Hvilken slags sting syer jeg med?
  • Skal der en ekstra stærk nål til?
Gode råd modtages med kyshånd!!!

Jeg har brugt tid i mit gule skab i dag. Jeg har rodet en del på det sidste, og derfor måtte der sorteres, så det ser ordentligt ud - det giver mig maksimalt lyst til at sy - når farverne passer sammen og inspirerer hinanden ;) Der er nogle skatte, jeg endnu ikke har fået vist jer...











/Kathrine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar