mandag den 10. september 2012

SWEET DREAMS!

Da jeg begyndte at sy - for sådan ca. et par år siden, var det fordi jeg fangede ideen i at sætte farver og mønstre sammen og skabe et dynamisk og lækkert helhedsindtryk - lige efter mit eget hoved. Jeg havde ikke haft fat i en symaskine siden 7. klasse.. eller noget... og var egentlig helt nervøs inden jeg gik i gang. Et af mine allerstørste problemer (siger min mand ihvertfald...)er, jeg må ha' masser af udstyr inden jeg for alvor kan komme i gang. Så rækkefølgen er altid denne: At købe sig fuldstændig fattig i udstyr, fordi jeg bedst inspireres, hvis alting er på lager! Og jeg ved det jo godt... jeg får på ingen måde brugt ALT det, der ligger i mit gule skab - MEN - jeg har det godt med at eje det!


En af mine yndlings beskæftigelser foran symaskine er at sy sengetøj. Der findes uanede muligheder for at sætte print sammen på kryds og tværs. I en periode syede jeg på bestilling, men druknede i bunken, da jeg blev gravid og fik kvalme bare af tanken om stof.....!!!


Her er eksempler på, hvad jeg efterhånden har fået produceret:















Jeg har klippet stof til de næste 5 sæt, som bare venter på at blive syet - altid fedt at lege med farver!!
/Kathrine. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar