torsdag den 6. september 2012

NYE PROJEKTER!!

En barnedåb nærmer sig og der skal vist tænkes... En ammehjerne som mig, lever i nuet og gør det, der passer ind lige NU og her. Alt andet omkring mig forsvinder på mystisk vis - uden at jeg aner det!!

Men.. nu må jeg til det. Drengene skal klædes fint på den dag og til det formål har jeg indkøbt 2 billige, men lækre skjorter, der nok skal 'redesignes' en anelse, før de 2 herrer i huset kan overtales til at ta' dem på! Farverne er lækkert mælkedrengestrib, men der skal jo bukser til!! Emil på 6 år er nået dertil, hvor alle bukser mærkeligt nok, har hul på knæene.. VILDT irriterende for moderen, fordi lapper (især fra min barndom) - ikke nødvendigvis er til den smarte side. Så der må tænkes i kraftige materialer INKL. forstærkning på knæ!

Her er 'grundstenen' til drengenes outfits:









Spændende...

Min skønne niece, på 5 år lige om lidt, skal da også piftes lidt op. Jeg fandt - som noget af det første inden jeg virkelig fik gang i at sy - noget LÆKKERT liberty stof, der oprindeligt skulle blive til bukser til mig selv. Men det skete bare aldrig... så nu må det altså i brug! Planen er en kortærmet top og flæsenederdel efter 'Annabell' mønsteret fra Stof 2000. Jeg så det LÆKRESTE sæt i forårets katalog, men erfarer nu på babyxplore's hjemmeside (hvor jeg ofte færdes og desuden har min krea-tråd)- at stoffet desværre er trukket tilbage pga. en kedelig sag om kopi af ægte liberty stof. ØV !!! Søger faktisk stadig, hvis nogen ejer dette lækre stof, så køber jeg gerne :




Istedet bliver temaet lilla/bourdeaux/lyserødt - med en rest af noget lækkert pastel lyserødt retrostof fra SKABET :) Nu skal stoffet bare klippes, så det kan ligge klar til min næste ledige stund herhjemme.. Med Alfred, der bestemt ikke sover 'efter skema' (gid han gjorde....) - ved jeg ALDRIG hvordan dagen bliver - eller endnu værre - hvor meget jeg når!

/Kathrine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar