fredag den 29. marts 2013

CHRIS!

Jeg har LÆNGE luret på de af jer derude, der har forsøgt jer med model 'Chris' fra Stof 2000. Jeg synes de bukser ser SÅ lækre ud - men har endnu ikke fået prøvet mønstret af herhjemme. Nu har jeg 3 drenge - hvor den ældste pt bruger meget tid på at spille stikbold i skolen. Så hans bukser testes når de er taget på - kan man mon bevæge sig MAX i dem til stikbold - er de bløde og kan man næsten gå i spagat... Det sætter sine begrænsninger kan jeg så sige...

Så nu har han bestilt bukser der er bløde - det må blive Chris! Først røg der dog et par gennem maskinen til kusine Sofie - fordi jeg længe har haft den lækreste koral farvede velour liggende. Nu er stoffet blevet til bukser!!




Str. 110 - og de var ikke svære at sy, overhovedet. Så nu må jeg i gang med drengeudgaver....

GOD fredag til jer!

/Kathrine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar