fredag den 9. november 2012

Isn't she lovely??

Godmorgen derude.

Jeg rydder ud i mit stofskab... må erkende, at jeg samler for at SAMLE - og ikke altid fordi jeg skal bruge det til noget. SÅ.... jeg må af med alt det jeg ikke bruger - eller ihvertfald noget af det. Derfor har jeg sat det til salg på Trendsales - find det lige HER !

Og så kom posten... med min smukke overraskelse til mig selv - love, love, love.....

Stoffet må være blevet genoptrykt i løbet af de nyeste år, for den lilla og den orange er en mere tynd og lidt 'skinnende' kvalitet. Jeg er klart mest til den tykke rene bomuld fra de helt gamle dage. Men anyways.. nu ejer jeg det, og det er EYECANDY, der kan gøre mig glad anytime!


Fandt også lige en dejlig skat i skabet, som jeg ikke har delt med jer....


Ha' en dejlig dag derude!

/Kathrine.

1 kommentar:

  1. Uhh dejlige sager!
    Jeg har støfkøbsforbud, for min mand er bange for at overetagen kollapser, hvis jeg propper mere herind ;-D...

    Også dejlig dag til dig :).

    SvarSlet