fredag den 16. november 2012

FREDAGS SYSLER...

Min lille baby har sovet 6 timer i dag.... !!! Ny rekord. Wauv. Jeg er øm i skroget - efter gårsdagens løbe/gåtur med indlagte mavebøjninger og squats - og efterfølgende besøg hos min fys - fordi jeg en gang for snart 2 år siden pådrog mig en skade i ryggen, ved at løfte et barn i vuggestuen. AVS. Det generer mig stadig, og indimellem skal jeg lige ha' et spark bagi, for at jeg husker at lave mine øvelser og dermed er forholdsvis smertefri.

Med manden på job, mindstemanden i barnevognen og de 2 store drenge afsat til leg hos kammerater, gik jeg i helt og aldeles selvsving - måtte en tur i det gule skab for at indsnuse ny inspiration. Jeg har lidt bestillinger, der ligger og venter, så der skulle sættes farver sammen - og klippes.

Udover de ting jeg SKAL ha' lavet - så sneg der sig et par 'prøver' ind, som jeg længe har haft lyst til at lave. Så de fedeste fotoprint i Stof og Stil for omkring et år siden - og fik lyst til at lege lidt med farvesammensætning. Heldigvis har de dem stadig, så nu har jeg købt et par stykker og der er sat en produktion af rådyr og ugle kjoler i gang. Håber på succes! Indtil videre bliver de syet i en str. 110/116 - uden at lægge ærmer op - så kan de rettes til, når den rette ejermand melder sig:)

Her er lidt sneak peak på farverne



De bliver SÅ fede !!!! WUHU!

Ha' en dejlig fredag aften derude.

/Kathrine. 

1 kommentar:

  1. Ihh hvor jeg tror det bliver fint!
    (Dygtig baby ;-)!!!).

    Hvem afsætter du dog alle de fine kjoler til?

    Kh maj

    SvarSlet