tirsdag den 3. februar 2015

Forgangne projekter...

- Som jeg aldrig har fået vist jer!!!

Tiden gik for mig, med at være mor til 3, en skolestart og en rotation på mit job, som gav mig mange! og nye udfordringer. PUHA. Så er der bare ikke meget overskud tilbage, til at blogge i.

Men her får I lidt af alt det, som røg gennem maskinen i 2014.







For nogle år siden kastede jeg mig ud i et muleprojekt til min svigermor, som voldte mig en del problemer pga. det fotoprint, som skulle udenpå. Denne gang var det svigermors veninde, som fyldte 60 år - og derfor måtte jeg igennem processen een gang til. Den eneste fejl jeg begik denne gang var, at vælge den forkerte størrelse taske - så jeg midt i det hele måtte indse, at den jeg var i gang med, var alt for stor... Så om igen. Men resultatet blev okay.
 



Håber på lidt flere indlæg i 2015, end 2014 kunne prale af...!!!

/Kathrine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar