søndag den 10. marts 2013

Kathrine versus mulepose: 1-0 !!!!

ENDELIG !!!!!

Jeg vandt over den pokkers mulepose.... som nu faktisk hedder 'baggy taske'.. MEN - sagen er, at den er færdig. Og at jeg er GODT tilfreds. Faktisk meget tilfreds. Den er personlig, frisk i farverne - og med lækre detaljer som lynlås lomme, magnetlukning, mobil lomme... Ting  jeg aldrig før har prøvet at lave. Og det gik nemt - men okay, i forhold til mine problemer med at stryge billedet på, vil alt føles som pærenemt!!!

Her er resultatet af min søndag, hvor manden erklærede: 'sæt du dig bare ind og sy - så klarer jeg resten' :) Dertil hjemmebagt brød, en opdateret vasketøjsbunke og glade børn. Fed søndag!!!! :






Jeg fik en meget sød mand til at fotografere mine børn en søndag i hans studie, mod børnetøjs betaling.. Dvs. at jeg har frie hænder til at lave noget til hans 3 skønne unger - og dermed var fotograferingen gratis. FEDT!!! Indtil videre er det blevet til en kjole, str. 104, et par skater shorts (lavet efter inspiration fra denne fantastiske dame: DANA MADE IT - og et sæt babysengetøj til deres lille nye søn. Der kommer også et par baby bukser i bunken, når jeg lige får tid. Men indtil videre:






Lille Alfreds 'Sleebee' pose er også blevet færdig. Det blev et stort øjeblik for mig - hvor er jeg stolt af at ha' gennemført det maraton!! Den skal lige ha' færdiggjort et par detaljer, så får I den at se :)

Fortsat god søndag derude!

/Kathrine. 

1 kommentar:

  1. Hvor er det en skøn mulepose med billeder af børnene og det forskellige stof. Jeg var flad af grin over dine første forsøg, specielt det med at de var på køkkenbordet. Nogle gange kan det bare kun gå galt. Men så får I da også glæder af billederne ;-) Har du mon fået det af igen?
    Men fedt resultat som kun kan falde i god jord ved bedstemoren!
    Kh Line

    SvarSlet